Comentarii

Adauga COMENTARIUL tau si eventual incarca un FILM si IMAGINI despre partida de pescuit de pe Lacul Boteni 1.

2019-09-20

Florin Apostolache

2019-04-08

Popescu Mihai

Am ajuns intamplator si prima data pe Lacul Boteni 1 in anul 2019, in luna aprilie, fiind pregatit de pescuit asa cum sunt de fiecare data. Repet ... am ajuns intamplator ca am gresit drumul vrand sa merg in alta parte ! Am prins o zi buna de pescuit chiar daca era frig si batea vantul. Am pescuit la feeder si in scurt timp mi-am dat seama ca nu fac fata cu trei bete. Am avut capturi de crap nenumarate. Am eliberat aproape tot ce am prins dar am oprit ,sa probez gustul, un singur exemplar de 2 kg. Spre finalul partidei am capturat un crap de 6,3 kg si am anuntat administratia lacului vazand pancardele de la intrarea pe balta. Am fost premiat cu trei partide de pescuit de zi pe Lacul Boteni 1. Am beneficiat de premiere in anul 2019, iar partidele au fost reusite de fiecare data. Sunt primul pescar premiat in anul 2019, iar dupa mine capturile mari de crap au fost nenumarate. Multi pescari corecti au respectat regulamentul si s-au bucurat de pescuit gratuit pe Lacul Boteni 1. Administratia e ok si la fel si regulamentul. Pescarul corect are avantaje pe care nu le intalnesti oriunde. Voi reveni si in sezonul urmator. Am incarcat si un film dar si foto. Pescuitul la feeder method pe Lacul Boteni 1 iti ofera si surprize precum partida mea din aprilie. Fir intins tuturor !!!

2018-06-26

Vlasceanu Florin

Vin des si de mult timp la pescuit pe Lacul Boteni 1. De multe ori vin cu tata care pescuieste doar la undita. Eu pescuiesc si la lanseta. Mi-am facut o lanseta din undita si pe mulineta am pus un fir de 0,16 ... pentru ca am uitat feederele acasa. Am pescuit doar la pormb dulce si am prins cativa crapi. Una din capturi a fost filmata si am incarcat filmul aici. Regulamentul nu permite doi pe un bon sau doi pe un loc asa ca platim fiecare bon separat. In urma cu mai multi ani era altfel ... acum sunt mai stricte regulile.

2019-07-17

Nedelcu Gabriel

Vin la pescuit cu familia si cu prietenii pentru ca este aproape de Bucuresti, Lacul Boteni 1. Nu pot spune ca am prins tot timpul dar a meritat distractia. Voi reveni si in sezonul urmator ca am vazut repopulari adevarate. La pescuit conteaza sa vezi ca misca bambina, ca misca pluta ... ori pe aici se cam intampla tot timpul ... la mine mai rar ca la altii dar ... ma experimentez ... mai conteaza si vremea si presiunea dar si talentul pescarului. Fir Intins !!!

2019-04-04

Haralambie Marian

Pe Lacul Boteni 1 am invatat sa pescuiesc la novac cu montura de novac. Am prins novac si la bomba, insa asta cu montura de novac m-a dat pe spate. Conteaza si nada din cosulet, si norul dar trebuie sa aiba si balta peste. Prima data m-a invatat un pescar de pe Lacul Boteni 1 cum se monteaza chestia aia cu cosulet de dat intre ape. Acest pescar a vazut pe youtube cum se face si cand a ajuns la balta aici, chiar proprietarul de pe Lacul Boteni 1 i-a dat sfaturi utile. Am pescuit pe balta asta si la undita si la lanseta si mi-am facut si abonament anul trecut. O locatie buna pentru relaxare la pescuit. Consum peste rar si doar can il prind eu ... in rest ... Fir Intins !!!

2019-04-19

Sandulescu Orlando

Sunt pescar de cand ma stiu ... De un timp urmaresc si filmele de pe canalul de youtube de unde am aflat ca se poate pescui si la macaroane. Am ramas intepenit de ceeace am vazut. Am incercat si eu si chiar mi-a iesit. Am prins o groaza de caras la macaroane si la barilla cu ttx ... dar ca si pescar de crap ... secretele le divulg doar prietenilor. E buna balta ... am fost de cateva ori anul trecut si voi reveni si pe viitor chiar daca se scumpeste pretul partidei de zi. Asta e ... ma distrez dar si consum peste aproape de doua ori pe saptamana. Prefer sa il prind chiar eu si nu sa il cumpar de la pescarie. Gustul crapului de pe Lacul Boteni 1 este chiar deosebit ... vorbesc de exemplarele mai mari de 2 kg bucata si nu de ciortanica aia mica ce o eliberez tot timpul si cu care nu ai ce face. Regulamentul e mai strict decat pe alte balti dar e motivat de calitatea partidelor si de gustul pestelui.

2017-04-05

Enache Florian

Pescuiesc din cand in cand in masura timpului disponibil. Pe Lacul Boteni 1 vin ca sa prind in special caras. Pestele asta este foarte bun la gust, sau mie imi place foarte mult aceasta specie de aici. Am prins si novac dar si crap, care deasemenea au un gust foarte bun. Novacul il prepar doar la gratar sau il pastrez afumat. Ma bucur ca exista si acest site ca sa imi spun parerea. Au fost si partide de pescuit nereusite insa am compensat cu statul in natura si cu un gratar pe malul lacului. Sper ca in continuare sa pot prinde aceasta specie de caras buna la gust. Felicitari si fir intins tuturor.

2017-04-15

Damian Garatovici

Pescuiesc de multi ani pe Lacul Boteni 1. De la an la an regulile sunt mai stricte si pestele capturat mai mare dar si pretul pescuitului e mai mare. M-am imprietenit cu multi pescari aici pe balta asta. Administratia aplica regulile si selecteaza clientii ... eu sunt unul dintre cei vechi care inca profit de partide de pescuit reusite.

2016-06-17

Matei Stelus

Am pescuit in multe locuri si la undita si la lanseta ... de cate ori revin aici pe Lacul Boteni 1 pescuitul are farmecul copilariei mele. Succes administratiei ... voi reveni de cate ori am ocazia ... asa caras am prins in urma cu multi ani doar pe Dunare.

2018-05-15

Marian Iancu

Imi place sa pescuiesc la undita pe Lacul Boteni 1. Am avut multe partide frumoase. In anul 2020 voi pescui la feedere ... deci ...

2015-03-12

Badea Florin

Azi prinzi si maine e alta zi ! La pescuit zilele nu sunt toate la fel dar in general am avut partide ok pe Lacul Boteni 1.

2017-07-10

Vejan Dumitru

Am avut si partide reusite dar si partide nereusite. Cel mai mult imi place sa pescuiesc dimineata cu noaptea in cap cand roua se coboara de pe frunze ... uite si un video dar si o fotografie din timpul unei paride de pescuit ! Fir Intins

2016-05-18

Alexandru Grigore

O locatie ce mi-a adus mereu satisfactii. Voi reveni si in anul 2020 cu drag. Am incarcat aici si un film dar si si foto ...

2019-06-16

Alex Mihai

Am pescuit pe Lacul Boteni 1, la novac in anul 2019 si uite ce am prins. Nu sut un pescar profesionist dar ma descurc ... Fir Intins !!!

2019-09-15

Andrei Damian

Partidele de pescuit din 2019 au fost multumitoare. Din 24 de partide, trei sferturi au fost partide reusite si restul au fost partide satisfacatoare, insa nu s-a intamplat niciodata sa nu capturez chiar nimic. Eram curios cum se desfasoara o repopulare cu crap pe Lacul Boteni 1 si am insotit administratia in una din zile ... am fimat cateva secvente ...

2018-08-07

Constantin Constantin

Asa arata montura cu 3 carlige, dar si undita cu plumb culisant si cu pluta de paun, linii special create pentru pescuitul pe Lacul Boteni 1 dar si pentru pescuitul pe Lacul Boteni 3.

2020-02-11

Shary Vlog-R

O balta frumoasa care ofera driluri frumoase atata timp cat pescuiesti corect. Pesti sunt destui, regulile trebuie respectate, fir intins !!! Va atasez un mic film de pe 11 Februarie 2020.

Contact

Poti contacta administratia de pe Lacul Boteni 1 prin urmatoarele modalitati:

Mesajul Dumneavoastra a fost trimis. Va multumim!